Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018 και ώρα 8.00μμ΄, στην αυλή του σχολείου θα πραγματοποιηθεί η τελική καλοκαιρινή γιορτή μας "Τα σχολικά εγχειρίδια ... αλλιώς". Το πρόγραμμα περιλαμβάνει, μικρά θεατρικά και μουσικοχορευτικά δρώμενα απ'  όλα τα τμήματα του σχολείου, βασισμένα σε κείμενα ή ποιήματα από τα σχολικά μας εγχειρίδια, τραγούδια από τη χορωδία μας και αποχαιρετισμός της Στ΄ τάξης. Συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας.

Σας περιμένουμε

Οι μαθητές και οι δάσκαλοι του σχολείου μας

Οι μαθητές του Ε1 αποφάσισαν να δημιουργήσουν τα δικά τους επιτραπέζια παιχνίδια γνώσεων με αφορμή μία συζήτηση περί φιλίας και παιχνιδιών μεταξύ φίλων. Έτσι, άλλοι σε ομάδες και άλλοι ατομικά, ξεκίνησαν την υλοποίηση των παιχνιδιών με ερωτήσεις γνώσεων σχετικές με την ύλη των μαθημάτων της τάξης.

Στο παραπάνω πλαίσιο ο μαθητής Σταύρος Κουτζόγλου δημιούργησε το παιχνίδι «Το έξυπνο φιδάκι» με ερωτήσεις που αφορούν στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας οι μαθητές/τριες του Ε1 κατασκεύασαν μουσικά όργανα από διάφορα υλικά (ανακυκλώσιμα και μη) και τα παρουσίασαν στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου. Πιο συγκεκριμένα, διοργανώθηκε σχετική έκθεση στην αίθουσα του Ε1 την οποία επισκέφτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου. Οι μαθητές-κατασκευαστές ενημέρωναν τους επισκέπτες για τα υλικά που χρησιμοποίησαν και τον τρόπο κατασκευής των οργάνων τους.

 

 

 

Ακολουθούν φωτογραφίες

Μέσα από την εκπαιδευτική αυτή δραστηριότητα, οι μαθητές του Β2 σε ρόλο «μικρών μαγείρων» αποκτούν δεξιότητες ζωής ( Life skills) που τους καθιστούν ικανούς να ανταπεξέλθουν σε καθημερινά ζητήματα της διατροφής τους και να αυτοεξυπηρετούνται στο κομμάτι αυτό . Επιπλέον, οι μαθητές γίνονται ερευνητές προφορικής ιστορίας «Μαγειρεύουν ιστορίες, συναισθήματα μνήμες και μυρωδιές».

Η διατροφή των μαθητών μας είναι ένα θέμα που μας απασχολεί διαρκώς καθώς επηρεάζει άμεσα την υγεία τους και την σχολική τους απόδοση. Η σωστή διατροφή του παιδιού το βοηθάει να ανταπεξέλθει στο δύσκολο πρόγραμμά του και συνδέεται και με τη σχολική του απόδοση και την ανάπτυξή του.

Το σκεπτικό μας

Το κυνήγι θησαυρού ξεκίνησε με τη δήλωση συμμετοχής από τις ομάδες (1 ομάδα κάθε τμήμα της Δ΄ Ε΄ και Στ΄ τάξης, σύνολο 9 ομάδες). Μαζί με τη δήλωση συμμετοχής, πήραν και το βιβλίο «Ο ραφτάκος των λέξεων», του Αντώνη Παπαθεοδώρου, από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

Η πρώτη δοκιμασία, πριν την έναρξη του κυνηγιού, ήταν να ράψουν το δικό τους γράμμα. Ένα γράμμα για την κάθε ομάδα, από τη λέξη ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ. Τα τρία Σ τα κράτησαν οι δάσκαλοι των τάξεων, ένα Σ για κάθε τάξη.

Την Πέμπτη, οι ομάδες επέστρεψαν τα γράμματα τους κεντημένα με νήμα και διακοσμημένα με κουμπιά πανάκια, … οι οργανωτές τα πήραν και τα έραψαν μεταξύ τους και σχημάτισαν τη λέξη ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, που ήταν και ο θησαυρός του κυνηγιού.