Για τη Β τάξη, ο στόχος μας είναι η ενεργή ενασχόληση των μικρών μαθητών με την ελληνική παράδοση (λαϊκά παραμύθια , έθιμα, και παραδοσιακά παιχνίδια).

Η ενεργή ενασχόληση με το έθιμο και το παραμύθι είναι ιδιαίτερα όμορφη από τα πρώτα της στάδια. Δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να ασχοληθούν δημιουργικά, άλλοτε παίρνοντας τη θέση του αφηγητή, του οργανωτή (μια και δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να προτείνουν αλλαγές ή παραλλαγές ώστε να γίνει δυνατή η δραματοποίηση), τη θέση του βοηθού σκηνοθέτη, αλλά και ερμηνεύοντας πολλαπλούς ρόλους κ.λπ. 

Βασισμένοι πάνω σε λογοτεχνικά κείμενα, με θέματα που αγγίζουν τις ιδέες της ισότητας, του δικαιώματος στη διαφορετικότητα, αποφασίσαμε να  δημιουργήσουμε καινούργιους φανταστικούς κόσμους, με δραματοποίηση, δημιουργική αφήγηση και τρισδιάσταστη περιήγηση στην ιστορία μας (θα πραγματοποιηθούν κατασκευές, φωτογραφήσεις κ.λπ). Ο στόχος είναι να αγγίξουμε το μέγιστο της δημιουργικότητας των παιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις πολλαπλές ερμηνείες ενός κειμένου, αλλά και τις πολλαπλές διεξόδους και λύσεις που υπάρχουν σε κάθε πρόβλημα.

 

Το Στ3 ετοιμάζει μια ταινία μικρού μήκους με βασικό άξονα ένα στοιχείο του πολιτισμού μας που πρέπει να σωθεί για πάντα.

Στο πλαίσιο του μαθήματος, αφού έγινε μια εισαγωγή για τις ειδικότητες και τα επαγγέλματα του κινηματογράφου, ορίστηκαν τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία μιας ταινίας. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, αναλαμβάνοντας η καθεμία, μια διαφορετική υποχρέωση: την παραγωγή, το σενάριο, το reperage (δλδ την επιλογή των σημείων, στα οποία θα γίνει το γύρισμα), την επιλογή των κοστουμιών, τις κατασκευές του σκηνικού, την επιλογή της μουσικής. Αποφασίστηκε ακόμη, όλοι οι μαθητές να αναλάβουν ρόλους ηθοποιών, αλλά και όλοι να περάσουν από την κάμερα ως ‘σκηνοθέτες’.