Πριν από πολλά πολλά χρόνια, σε μια παγωμένη άκρη του κόσμου, ζούσε η φοβερή και τρομερή μάγισσα Μονάχους Αγέλαστους. Διωγμένη εκεί από τους ανθρώπους, έψαχνε τρόπους να γίνει πιο ισχυρή και ναν επιστρέψει για να πάρει την εκδίκησή της. Μαζί της είχε τέσσερις έμπιστους βοηθούς. Τον Εγωιληστή Παρταόλα, που όποιον έπιανε του έπαιρνε ό,τι καλό είχε μέσα του. Τον Αγαλμάτιο Μουγκάνιο που όταν σε πλησίαζε σου έπαιρνε τη μιλιά. Τον Σκιώδη Ερεβώδη που αν σε κοίταζε φοβόσουν ακόμα και τη σκιά σου. Και τέλος, τον Ονειροπαρμένο, που σου έκλεβε τα όνειρα και τις ελπίδες σου.

Σιγά σιγά, η Μάγισσα και οι βοηθοί της κατακτούσαν τις γειτονικές χώρες κάνοντας όλους τους κατοίκους υπηρέτες τους. Γίνονταν όπως ακριβώς τους ήθελαν: μόνοι, αγέλαστοι, αμίλητοι, φοβισμένοι, χωρίς όνειρα και ελπίδες. Η Μονάχους έπαιρνε τις δυνάμεις των ανθρώπων για να αποκτά η ίδια περισσότερη δύναμη. Όλοι σταμάτησαν να ακούν ο ένας τον άλλον, ενώ η ίδια άκουγε ακόμα και τα πιο κρυφά μυστικά στα πέρατα του κόσμου. Έπαψαν να μιλούν μεταξύ τους και εκείνη ήταν η μόνη που μιλούσε δίνοντας συνεχώς διαταγές. Φοβόταν ο ένας τον άλλον και εκείνη τους φόβιζε όλους.

Αφού μεγάλωσε τον στρατό της και τελειοποίησε τα μαγικά της όπλα, ήταν πανέτοιμη να επιτεθεί και στην πόλη μας. Οι κάτοικοί της ήταν υπεύθυνοι για την εξορία της τόσους αιώνες. Έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Αν αυτή υπέκυπτε στις ορέξεις της, καμιά άλλη πόλη δε θα τολμούσε να αντισταθεί. Έπρεπε λοιπόν να δράσει αστραπιαία, ύπουλα και χωρίς διακρίσεις. Για τον σκοπό αυτό θα έβαζε σε λειτουργία το τελειότερο όπλο της: μια μαγική ιπτάμενη σβούρα.

Η σβούρα αυτή ήταν κρυστάλλινη και φωτεινή, διάφανη σαν παγάκι. Ακτινοβολούσε πολύχρωμο φως από μέσα της, ενώ άφηνε έναν περίεργο, αλλόκοτο, υπερκόσμιο ήχο, κάτι σαν τρίλια ρυθμική, κάτι σαν μουσική. Όποιος άκουγε τον ήχο της ή έβλεπε τα χρώματά της, θα μπορούσε να μαγευτεί και να ακολουθεί στο εξής πιστά τις εντολές της μάγισσας.

Όλοι; Όχι! Μόνο όσοι ήταν μόνοι τους, όσοι δεν είχαν καλή διάθεση, όσοι είχαν τσακωθεί ή φοβόταν κάποιον. Αυτοί ήταν ο στόχος της σβούρας. Αν είχες ξυπνήσει στραβά, αν είχες μαλώσει με την οικογένειά σου, αν δεν τα είχες καταφέρει κάπου και ήσουν θυμωμένος, αν απόφευγες κάποιον ή αν τέλος πάντων είχες τις «μαύρες» σου εκείνη τη μέρα, τότε σίγουρα ήσουν το επόμενο θύμα της Μονάχους. Αν όμως ένιωθες καλά εκείνη τη μέρα με τον εαυτό σου και τους δικούς σου, αν είχες μια παρέα να μιλάς και να παίζεις, αν δεν ήσουν μόνος, αν δεν φοβόσουν τους άλλους, τότε σίγουρα δεν υπήρχε λόγος να φοβάσαι ούτε τη σβούρα.

Ο στόχος της μάγισσας ήταν να σπείρει τη διχόνοια και την αμφιβολία ανάμεσα στους ανυποψίαστους πολίτες. Να τους βάλει να τσακωθούν, να υποτιμήσουν, να προσβάλλουν, να διώξουν, να πουν ψέματα, να μη νοιαστούν ούτε να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον. Γιατί μια ομάδα όταν δεν είναι ενωμένη, νικιέται πιο εύκολα. Όταν είναι διαιρεμένη, μπορείς να την κάνεις ό,τι θέλεις (που έλεγαν και κάποιοι αρχαίοι φίλοι μας! Μάλλον η Μονάχους διάβαζε πολλή Ιστορία όταν ήταν εξορισμένη.).

Η μάγισσα και οι βοηθοί της με τα τρομερά τους όπλα γρήγορα επικράτησαν στο μεγαλύτερο μέρος της πόλης. Γειτονιές, συνοικίες και περίχωρα, πέφτανε σιγά σιγά στα χέρια τους μαζί με τους κατοίκους τους. Υπήρχαν όμως κάποιοι που αντιστέκονταν σθεναρά. Ήταν τα παιδιά. Γιατί η μάγισσα, που είχε ξεχάσει τι σημαίνει να είσαι παιδί (ή δεν ήξερε καν;) δεν είχε βρει τα κατάλληλα όπλα για να μπει στον κόσμο τους και να τα κυριεύσει. Γιατί ακόμα, τα παιδιά είχαν κι αυτά τα δικά τους όπλα. Την αθωότητα και το παιχνίδι. Την παρέα και την αγκαλιά. Το γέλιο και την φαντασία. Τα όνειρα και την αλήθεια. Την ισότητα και την αποδοχή. Την κατανόηση και τη βοήθεια. Όπλα που νικούσαν σε πολλές περιπτώσεις αυτά της μάγισσας.

Η Μονάχους έπρεπε λοιπόν να δράσει άμεσα, με όλες τις δυνάμεις της, εκεί που τα παιδιά βρίσκονταν μαζεμένα. Έθεσε σε λειτουργία την ιπτάμενη σβούρα και την έστειλε πάνω από το κέντρο της πόλης, πάνω από το 2ο Δημοτικό Σχολείο. Η συνέχεια αναμενόταν συγκλονιστική, ανελέητη και ολέθρια. Η μεγάλη αναμέτρηση είναι έτοιμη να αρχίσει!!!

συνεχίζεται....

1η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 

{edocs}1_telikos.pdf,100%,600{/edocs} 

 

{edocs}afisa_kynigi_2017.pdf,100%,600{/edocs}

Ιστορία 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου

school01Το 2ο Δημοτικό σχολείο Ρεθύμνης ιδρύθηκε ως 4/ξιο Παρθεναγωγείο με το υπ’ αριθμ. 11/ΦΕΚ 87/7-10-1899 Δ/γμα της Κρητικής Πολιτείας.
Το σχολείο κατά καιρούς στεγαζόταν στα Διδακτήρια των Δημοτικών Σχολείων δίπλα στον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας (έως 1917) και στα κτίρια των «Τούρκικων Σχολείων» μέχρι το 1932 .
Κατά τα έτη 1930-32 με Πρωθυπουργό τον Ελευθέριο Βενιζέλο και Υπουργό Παιδείας το Γεώργιο Παπανδρέου χτίστηκε η μία πτέρυγα επί οικοπέδου περίπου 3.700 τ.μ. και το σχολείο απέκτησε δική του στέγη στο κέντρο του Ρεθύμνου και επί της Λεωφόρου Κουντουριώτη.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 χτίστηκε και η νέα πτέρυγα, παίρνοντας έτσι το σχολείο τη σημερινή του μορφή.

Περισσότερα

Προσωπικό

Σχολικό έτος 2017-2018

 

 

 

 

 

Μαθητές του σχολείου μας

 

 

 

Στο σχολείο μας για το σχολικό έτος 2016-2017 έχουν εγγραφεί 319 μαθητές

 

 

 

 

internetΣχετικά με τον διαδικτυακό τόπο μας. Κώδικας δεοντολογίας

 

Ο νέος ανανεωμένος διαδικτυακός τόπος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου, έχει ως στόχο την καθημερινή ενημέρωση μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και του ευρύτερου κοινού για τις πρωτοβουλίες, τις δημιουργίες και τις δράσεις του σχολείου μας.

 

Απλό σε σχεδιασμό αλλά και σε χρήση, μπορεί να είναι πιο φιλικό και ταυτόχρονα πληροφοριακό, με δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με μαθητές και ενήλικες.

 

Για όποιες παρατηρήσεις ή ακόμα και προτάσεις για βελτίωση του διαδικτυακού μας τόπου, τυχόν απορίες ή αστοχίες και πιθανόν ελλείψεις που μπορεί να υπάρχουν, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ΕΔΩ.

 

Ο διαδικτυακός τόπος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου σχεδιάστηκε και ενημερώνεται από τον κ. Αλέκο Πεδιαδίτη, Δ/ντή του σχολείου.

Περισσότερα...

regulations

Με τον όρο «Σχολικό κανονισμό» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος «σχολική πειθαρχία» αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου. Η εφαρμογή του σχολικού κανονισμού δεν έχει σκοπό να περιορίσει την ελευθερία του μαθητή αλλά μέσα από την καθιέρωση και εφαρμογή των κανόνων να βοηθήσει την σχολική κοινότητα να διαμορφώσει υγιείς προσωπικότητες, να μάθει στα μέλη της να σέβονται τις ελευθερίες των άλλων και να εδραιώσει δημοκρατικές αρχές.

 

Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

Ώρες συνεργασίας γονέων εκπ/ών

Ώρες συνεργασίας γονέων εκπαιδευτικών

Ενημερωθείτε για το πότε μπορείτε να συνεργαστείτε με τον/την δάσκαλο/α & τους/τις εκπαιδευτικούς του παιδιού σας & να συζητήσετε μαζί τους θέματα που αφορούν την παιδαγωγική διαδικασία.
Περισσότερα

 

Ωρολόγιο πρόγραμμα

Ωρολόγιο πρόγραμμα

Μπορείτε να δείτε εδώ το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του σχολικού έτους 2016-2017 όλων των τμημάτων του σχολείου μας.
Περισσότερα

 

Χρήσιμα έντυπα

Χρήσιμα έντυπα

Μπορείτε να κατεβάσετε χρήσιμα έντυπα που αφορούν τη φοίτηση του παιδιού σας.
Περισσότερα

 

Ενημερωτικό Δελτίο

Εγγραφείτε στο kamaraki.gr για να μαθαίνετε τι συμβαίνει στο σχολείο μας. Θα λαμβάνετε έγκαιρες ενημερώσεις για όλα τα θέματα και τις δράσεις μας, άμεσα και γρήγορα. (Έτσι θα χρησιμοποιούμε λιγότερο χαρτί & λιγότερο μελάνι...)

periodoko2018mod

Syllogos_Goneon

Εξ Αποστάσεως


ΤηλεδιάσκεψηΠρογραμματισμένη Συνεργασία

Δ/ντή με Εκπ/κούς & Γονείς


ΤηλεδιάσκεψηΕπικοινωνία

Γονέα με Δ/ντή ή Εκπαιδευτικό

Ψαρέψαμε για σας...

vid01  vid02  vid03 vid04  vid05  vid06

Καινοτόμα Προγράμματα

Volunteering

Γίνε Εθελοντής στο σχολείο

  • Αξιότιμε γονέα μαθητή/τριας του Σχολείου μας!
  • Μπορείς να προσφέρεις λίγο από το χρόνο σου;
  • Θα ήθελες να προσφέρεις κάποιες από τις γνώσεις σου;